Find her svar på: Trykinfo Krav til logo-fil Bestilling Leveringstid Vores kampagner

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål. Har du behov for yderligere info, kontakt os gerne på 7060 5700 / send forespørgsel via kontaktformular under “Kontakt os”)

Hvad skal I bruge af logo-fil?

Dit tryk er et decideret bestemt logo med symboler/tekst og er på en fil:

Vi skal bruge en af følgende filtyper med dit logo:

  • Grafisk PDF (Dvs. PDF direkte gemt fra grafisk program, eks. fra grafisk bureau)
  • Ai-fil (Adobe Illustrator fil) Oftest brugt af grafikere
  • EPS-fil
  • Enkelte gange er en PNG-fil brugbar

En god huskeregel er at undersøge, om man tidligere har fået lavet markedsføringsmateriale med sit logo, da vedkommende bureau vil have en grafisk version liggende

Hvis dit tryk kan skrives som en tekst, skal vi blot bruge følgende (Beskrives i “kommentarfeltet” under bestilling):

  • Den præcise tekst som det skal påtrykkes
  • Skriftfarve
  • Evt. Font (Skriftypens navn, ex. Times New Roman)

Hvad er inkluderet i Jeres kampagner?

Vores kampagner har som hovedregel altid inkl. et brysttryk, ca. 9 x 9 cm uanset hvordan dit logo ser ud. Opstart og påsætning er også inkl. i de oplyste priser. Altid ex. moms.
Der kommer fragtforsendelse på 70,- leveret af GLS.

Er der frit valg i farver og str. uden merpris?

Ja man vælger selv farver og str. uden merpris (Blot husk logo skal kunne ses på tværs af alle farver tøj)

Kan man også tilkøbe rygtryk?

Ja rygtryk-prisen afhænger af antal farver i dit rygtryk og forudsætter min. 40-50 enheder + samme tryk (Standard str. ca. 29 x 19 cm):

  • 1-farvet = ca. 12,- kr/tryk.
  • 2-farvet tryk = ca. 20,-/tryk.
  • 3-farvet+ = ca. 35,-/tryk. Prisen pr. tryk vil være billigere ved flere enheder (ofte 70 stk. og opefter)

Kan jeg købe andet end t-shirts?

Ja vores produktudvalg inkluderer: t-shirts, polo, skjorter, sweatshirts, jakker, tilbehør som caps, huer, forklæder, arbejdsveste og paraplyer m.m samt arbejdstøj fra Projob.

Kan man selv sammen sætte tøjbestilling og blande tøj?

Ja man har fri mulighed for selv at sammensætte tøjbestilling. Blot husk at man skal nærme sig de 40-50 i samlet antal, for at bevare den lave trykpris.

Hvor lang leveringstid kan jeg forvente?

Vi kører med 8-12 hverdages levering (under særlige omstændigheder kan vi køre med 12-14 dages levering). Vi går dog altid ekstra langt for at overholde selv deadlines kortere end 8-10 hverdage, og det sætter vores kunder særligt stor pris på.

Vi tager forbehold for Force Majeure forhold, som krig, sygdom, vejr og andre samfundsmæssige forhold udenfor vores kontrol).

Hvordan bestiller jeg?

Du kan bestille på 3 måder:

  1. Når du kender din bestilling, følger du alle trin under “Online Bestilling”, afslutter med at vedhæfte dit logo i en af disse filtyper:  PDF / Ai / EPS, og vi tager fat i dig med henblik på korrektur, ordrebekræftelse og andre spørgsmål der måtte opstå.
  2. Når du kender din bestilling, men ikke kan få “Online Bestilling” til at fungere, send da blot en mail med dine virksomhedsinfo, tlf., og navn sammen med din fulde bestilling til:  info@billigetshirt.dk, og vi tager fat i dig med hensyn til korrektur, ordrebekræftelse og andre spørgsmål der måtte opstå.
  3. Har du spørgsmål til din bestilling, eller blot har det bedst med at bestille over tlf., kontakt os da på 7060 5700, og vi klarer det hele telefonisk. Efterfølgende vil vi skulle bruge dit logo tilsendt i en godkendt filtype til mail: info@billigetshirt.dk, og vi får fremsendt korrektur til godkendelse samt ordrebekræftelse  til godkendelse, så vi er sikre på, at det telefonisk aftale er overholdt til punkt og prikke.

Kan jeg se en korrektur før igangsættelse?

Ja, vi fremsender korrektur til godkendelse hvis ønsket, før vi igangsætter ordre.

Hvilken type tryk anvendes?

Rigtig transfer der påvarmes tøjet for ekstra stærk holdbarhed.

Hvor ligger I og kan man besøge Jer?

Vi holder til i Svendborg, Sydfyn. Man har altid mulighed for at besøge os, så tøv ikke med at kontakte os på 7060 5700 og aftal et besøg og fortæl os om dine ønsker, så vi bedst muligt kan forberede os på den tøjløsning du søger.

Kan man selv afhente tøjet?

Ja det er altid en mulighed, som vi sætter stor pris på, da det giver os en glædelig mulighed for, at møde vores kunder personligt – Derudover sparer du forsendelsen 😉

Hvad gør jeg, hvis der opstår behov for reklamation?

Vi opfordrer altid og står klar til, at løse opståede situationer der kræver løsninger, så du får det du forventer. Dette understøttes af vores klare historik med tilfredse og loyale kunder, der er blevet ved med at bruge os igen og igen. Fejl er uundgåelige og det står vi ved, og derfor vil vores reaktion altid være løsnings- og kundeorienteret tilfredshed.